Cine imi va livra produsele comandate?
Comenzile sunt livrate folosind serviciul de curierat funizat de DPD
Cat dureaza livrarea?
Comenzile plasate in intervalul luni-vineri vor ajunge la destinatie intr-un interval de 24 ore – 72 ore. Comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sambata si duminica vor fi livrate in zilele de marti sau miercuri ale saptamanii urmatoare.
In perioada sarbatorilor si pe parcursul desfasurarii unor campanii comerciale (de tipul BlackFriday), durata maxima de livrare a unei comenzi poate creste la cinci zile lucratoare. Orice intarziere mai mare de acest interval nu este responsabilitatea noastra, ci a firmei de curierat.
Cat costa transportul?
Pretul* transportului va fi urmatorul:
• Pentru livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei, tariful este standard, de 16 lei (TVA inclus).
• Pentru comenzi ce depasesc 600 lei transportul este gratuit**.
• Pentru plata ramburs comisionul de procesare a platii este de 4 lei (TVA inclus).
* Pretul transportului nu creste sau scade in functie de greutatea coletului, decat in cazul in care greutatea coletului depaseste 5 kilograme.
** Gratuitatea se aplica doar coletelor ce nu depasesc 5 kilograme.
Cum urmaresc livrarea?
Dupa ce comanda va fi plasata catre DPD se va genera un cod de urmarire. Vei primi acest cod pe mail si vei putea sa vezi starea comenzii tale. Pe www.dpd.ro poti sa urmaresti statusul comenzii tale
De ce nu am primit toate produsele comandate?
Exista mai multe motive pentru care nu ai primit toate produsele:
- Verifica emailul primit dupa finalizarea comenzii pentru a vedea daca in lista finala apar toate produsele pe care le-ai comandat. Este posibil ca in timpul procesului de comanda produsul/produsele sa lipseasca din comanda ta.
- Verifica email-ul de livrare pentru a constata daca nu au fost produse anulate. Atunci cand impachetam comanda ta putem sa observam ca un produs nu este disponibil. Datorita faptului ca nu dorim sa primesti coletul cu intarziere vom livra ce avem pe stoc in acel moment. Produsele lipsa vor fi livrate dupa ce vor fi in stoc. Aceasta situatie este semnalata intr-un mail in care te informam de starea comenzii si iti aratam tot ce nu a fost inclus in prima transa. De asemenea, vei fi contactat telefonic de un reprezentant inainte de a pregati coletul, pentru a primi confirmarea ca doresti livrarea partiala a comenzii.
- O comanda poate fi livrata in mai multe transe si poate ajunge in perioade diferite. Unele produse pot fi in stoc atunci cand faci comanda, altele pot avea la status ”La comanda”. Tu poti opta insa pentru primirea pachetului in etape. Astfel produsele aflate pe stoc vor ajunge in termenul mentionat in timp ce produsele ”La comanda” vor ajunge mai tarziu. In acest caz costul transportului pe fiecare livrare va fi suportat de tine.
- Verifica pachetul in detaliu pentru a te asigura ca produsul lipsa nu este ascuns.
Daca ai verificat toate posibilitatile mentionate mai sus si bunurile inca lipsesc, contacteaza-ne la sectiunea contact
Ce fac in cazul in care comanda mea nu ajunge in timpul estimat?
Comanda poate intarzia maxim 24 ore fata de timpul de livrare standard (24-72 ore) din motive care tin de serviciul de curierat. Daca intre timp nu mai ai nevoie de produse sau le-ai gasit in alta parte, putem activa procedura de retur, respectand regulile acestui proces.
Daca optez pentru plata ramburs voi avea taxe suplimentare?
Poti sa optezi pentru plata cu cardul de credit/debit sau pentru plata cu numerar. Pentru plata cu numerar se percepe un comision de 4 lei (TVA inclus).
Ce fac daca nu mai doresc un produs?
Poti solicita returnarea unui produs in maxim 14 zile calendaristice de la data la care ai primit comanda.
Completeaza formularul de retur disponibil pe site-ul nostru având link formular de retur. Precizam ca acest formular de retur este un model si nu este obligatoriu.
Returnarea unui produse cumparat de pe site-ul www.universulmuzicii.ro se poate face in termen de maxim 14 zile calendaristice (10 zile lucratoare) de la data achizitiei, respectand urmatoarele conditii:
- Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare.
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsele returnate sunt din acelasi lot si sunt in stocul curent de marfa al vanzatorului.
- Produsele nu au facut obiectul unei comenzi speciale sau al unei promotii speciale.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Dacă în coletul de retur se află produse diferite fața de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
Un produs nu poate fi returnat in urmatoarele situatii:
- Produsele sensibil igienic( mustiucuri, ancii, fluiere etc)
- software-uri sau produse care conțin licențe de software care au fost desigilate și/sau instalate astfel că reinstalarea lor să nu mai fie valabilă.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Pentru retur, se va completa integral formularul de retur, document ce va este inclus in fiecare colet livrat catre client, se va returna, impreuna cu factura si produsul sau produsele ce se doresc a fi returnate. Costurile returului sunt suportate de catre client.
Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in interval de 30 zile calendaristice de la data primirii returului, receptionarea produselor si stabilirea ca aceste produse fac obiectul returnarii banilor.
Conform Ordonantei nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.
In situatia mentionata mai sus, Dumneavoastra veti returna, in termenul prevazut mai sus, produsul cumparat fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de Dumneavoastra. Potrivit dispozitiilor art. 10 lit c) din O.G. nr. 130/2000,
Ce fac daca in colet gasesc un produs cu defecte?
Daca gasesti in coletul tau un produs care prezinta defecte, atunci esti obligat sa nu utilizezi produsul in scopul in care acesta a fost achizitionat. Produsul va fi returnat impreuna cu factura fiscala si formularul de retur, completat integral. Contravaloarea comenzii/produsului va fi returnata dupa indeplinirea tuturor procedurilor legale.
Cum pot anula o comanda?
Daca doresti sa anulezi o comanda, ne poti scrie la sectiunea Contact si precizeaza ca doresti sa anulezi comanda. In cel mai scurt timp vei fi contactat pentru solutionare.